تمدید ثبت نام جشنواره الگو های برتر تدریس آموزش مبتنی بر شایستگی

📣📣📣 تمدید ثبت نام جشنواره
ثبت نام اولین « جشنواره الگو های برتر تدریس آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش » تمدید شد .

📆 تمدید ثبت نام و بارگذاری آثار تا تاریخ ۱۸ خرداد ماه در سامانه LTMS
🔷 در راستای اجرای راهکار ۷-۱۱ سند تحول بنیادین و اجرای فعالیت ۸-۴ برنامه ۲۶ با عنوان «مدیریت و راهبری جشنواره الگوهای تدریس فعال، خلاق و برتر هنرآموزان هنرستان‌ها» با هدف تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملّی و ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی و توسعه مستمر شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌ها ، جشنواره الگوهای برتر تدریس ‹‹آموزش مبتنی بر شایستگی در دروس کارگاهی›› دوره دوم متوسطه شاخه فنی وحرفه‌ای وکاردانش برگزار می شود.
🔴 امتیاز مربوط به «فعالیت موثر در گروه‌های آموزشی و تربیتی یا تعامل با گروه‌های آموزشی» در عوامل اختصاصی مندرج در فرم ارزشیابی سالانه ارزیابی عملکرد سالانه به شرکت کنندگان تعلق خواهد گرفت .
🔴مخاطبین جشنواره:
📌کلیه پرسنل دارای ابلاغ تدریس دروس خوشه شایستگی های فنی، غیرفنی و پایه در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش دولتی و غیر دولتی از جمله هنرآموزان، مدیران، معاونین، سرپرستان بخش ، استادکاران و دبیران
📌دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی متناسب با رشته های مرتبط هنرستانی و رشته تحصیلی خود می توانند در جشنواره شرکت نمایند.
🔴محور جشنواره : الگوهای تدریس مبتنی بر شایستگی با تاکید بر تلفیق آموزش شایستگیهای فنی و غیرفنی
📌متقاضیان جهت اطلاع از محورآموزشی متناسب با رشته تدریس و رشته تحصیلی خود به پیوست شماره یک دستورالعمل اجرایی جشنواره مراجعه نمایند .

🖊📚دبیرخانه راهبری کشوری الگوهای برتر تدریس و تولید محتوا
@dktadrisbartar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *